Terug
Gepubliceerd op 28/07/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 14/07/2022 - 09:00 Collegezaal
  • A-punt

    • Secretariaat

      • Notulen van de vorige vergadering - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de verslagen van de vorige zitting goed.

      • Inkomende aangetekende post van 20 juni 2022 tot 8 juli 2022 - Kennisname

        Ter kennis genomen

        Het vast bureau neemt kennis van de inkomende aangetekende zendingen van het ocmw 20 juni 2022 tot 8 juli 2022.

    • Financiën

      • Te betalen bedragen - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt de aanrekeningen en bestelbons voor het boekjaar 2022 goed.

    • Personeel

      • Dagelijks personeelsbeheer - besluiten van de algemeen directeur - kennisname

        Ter kennis genomen

        Het vast bureau neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur betreffende het dagelijks personeelsbeheer.

      • Vergoedingen vrijwilligers voor de maand juni 2022 - Goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat akkoord met de vergoedingen van de vrijwilligers voor de maand juni 2022.

         
    • Welzijn - maatschappelijke dienstverlening

      • Werkingsverslag 2021: Solidarisering Nachtopvang via CAW Aalst voor inwoners van Haaltert - kennisname

        Ter kennis genomen

        Sinds 1 maart 2021 sloot de gemeente een convenant af met het CAW Oost-Vlaanderen in het kader van de nachtopvang. Via deze convenant koopt de gemeente minimaal 1 bundel van 25 nachten aan 1.447 euro/jaar. Hierdoor kunnen dak- en thuislozen van de gemeente Haaltert terecht in de nachtopvang van Aalst. Het werkingsverslag van 2021 werd ter beschikking gesteld door het CAW.

  • B-punt

    • Financiën

      • Oninbaarstelling vordering O/VK1/2017/429 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vordering O/VK1/2017/429 ten bedrage van 135,36 euro oninbaar.

      • Oninbaarstelling vordering O/VK1/2016/698 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vordering O/VK1/2016/698 ten bedrage van 225 euro oninbaar.

      • Oninbaarstelling vordering O/VK1/2013/157 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vordering O/VK1/2013/157 ten bedrage van 875 euro oninbaar.

      • Oninbaarstelling vordering O/VK1/2016/476 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vordering O/VK1/2016/476 ten bedrage van 600 euro oninbaar.

      • Oninbaarstelling vorderingen O/VK1/2013/393 en O/VK1/2013/394 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vorderingen O/VK1/2013/393 en O/VK1/2013/394 ten bedrage van 642,40 euro oninbaar.

      • Oninbaarstelling vorderingen O/VK1/2017/348, O/VK1/2017/403 en O/VK1/2017/404 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vorderingen O/VK1/2017/348, O/VK1/2017/403 en O/VK1/2017/404 ten bedrage van 1 084,51 euro oninbaar.

      • Oninbaarstelling vordering O/VK1/2016/559 - goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau stelt de vordering O/VK1/2016/559 ten bedrage van 197 euro oninbaar.

      • Viseren en uitvoerbaar verklaren van het dwangbevel van de financieel directeur om de vordering O/VK1/2019/396 in te vorderen.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat akkoord om het dwangbevel van de financieel directeur te viseren en uitvoerbaar te verklaren om de vordering O/VK1/2019/396 in te vorderen.

      • Viseren en uitvoerbaar verklaren van het dwangbevel van de financieel directeur om de vordering O/VK1/2017/606 in te vorderen.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat akkoord om het dwangbevel van de financieel directeur te viseren en uitvoerbaar te verklaren om de vordering O/VK1/2017/606 in te vorderen.

      • Viseren en uitvoerbaar verklaren van het dwangbevel van de financieel directeur om de vordering O/VK1/2020/298 in te vorderen.

        Goedgekeurd

        Het vast bureau gaat akkoord om het dwangbevel van de financieel directeur te viseren en uitvoerbaar te verklaren om de vordering O/VK1/2020/298 in te vorderen.

    • Personeel

      • Bestelling 14 griepvaccins aan Securex, externe dienst voor preventie en bescherming – kennisname

        Ter kennis genomen

        Het vast bureau neemt kennis van de bestelling van 14 griepvaccins aan Securex, externe dienst voor preventie en bescherming.

    • Welzijn - maatschappelijke dienstverlening

      • Beëindiging tewerkstelling in het kader van artikel 60§7 met onmiddellijke ingang - Goedkeuring

        Goedgekeurd

        Het vast bureau geeft goedkeuring voor de beëindiging van de tewerkstelling in het kader van artikel 60§7 bij VZW De Loods

Namens Vast Bureau,

Katlijn Copriau
algemeen directeur

Veerle Baeyens
burgemeester